Dziewczynka odkrywa, że może zobaczyć wyimaginowanych przyjaciół wszystkich, których zna. Wyrusza w magiczną przygodę, aby połączyć zapomniane istoty fantastyczne z ich bliskimi.
W świecie zdominowanym przez małpy ludzie zostali zepchnięci na margines. Młody samiec wyrusza w trudną podróż, która zmieni jego wyobrażenie o przeszłości i wpłynie na przyszłość małp i ludzi.
Maggie jest dzielną wombatką, która w przebraniu superbohaterki przeczesuje miasto w poszukiwaniu złoczyńców i ich niecnych występków. W ostatnim czasie ma mnóstwo roboty – ale to nie ze względu na przestępców, których jest rekordowo mało, tylko z uwagi na drobne przysługi, o które proszą mieszkańcy metropolii. Całe dnie spędza na pomaganiu w udrożnianiu kanalizacji czy składaniu zeznań podatkowych, zamiast zająć się starym dobrym ratowaniem świata. Przychodzi jednak dzień, w którym znowu potrzebna będzie jej prawdziwa moc! Oto zły geniusz technologii planuje uwięzić wszystkich mieszkańców miasta w „idealnej” jego zdaniem symulacji komputerowej i odciąć ich od realnego życia. Maggie ani jej pomocnik Ptyś nie mogą na to pozwolić i ruszają na misję, aby uwolnić mieszkańców. Żadna wirtualna rzeczywistość nie może się bowiem równać z pięknem i dobrem prawdziwego świata!
Tashi, była gwiazda tenisa, zostaje trenerką swojego męża, który aby przerwać pasmo porażek musi zmierzyć się na korcie ze swoim byłym najlepszym przyjacielem, a przy tym byłym partnerem żony.
Przez pogrążone w krwawej wojnie domowej Stany Zjednoczone przedziera się grupa dziennikarzy, by w Waszyngtonie przeprowadzić ostatni wywiad z prezydentem.
Haratyk, nie mogąc liczyć na pomoc władz, uruchamia z mieszkańcami wioski tartak. Gdy przedstawiciel partii oświadcza, że jest to własność ludu, którą trzeba zwrócić, górale niszczą swoje dzieło i idą do lasu, gdzie tworzą oddział partyzancki.
Rodzina żyjąca samowystarczalnie na norweskiej farmie doświadcza tragedii, która wywraca ich życie do góry nogami. Film, wplatając prywatne zdjęcia i materiały wideo, ukazuje ich próbę znalezienia nowej drogi życia w czasach smutku.
Terry Masear prowadzi w swoim domu w Los Angeles klinikę dla kolibrów, które są przywożone z całej Kalifornii. Film, inspirowany jej książką "Fastest Things on Wings", ukazuje niezwykłą więź Masear z ptakami oraz podkreśla tematykę odporności i procesu uzdrawiania ciała i duszy.
W 1933 roku w Korei pod japońskim panowaniem piątka podejrzanych zostaje zatrzymana w hotelu, gdy władze szukają tajemniczego przywódcy rebeliantów, znanego jako Duch. Rozpoczyna się emocjonująca gry o przetrwanie, w której każdy staje się podejrzany.
Kiedy świat upada, młoda Furiosa zostaje uprowadzona przez Hordę Bikerów i przewieziona do Cytadeli, gdzie rządzi Wieczny Joe. W obliczu walki dwóch tyranów o władzę, Furiosa musi przetrwać wiele prób i zgromadzić środki, aby wrócić do domu.
Jędrek, młody chłopak który przeżył piekło łagru, opuścił z armią Andersa Rosję i trafia do II Korpusu, który przygotowuje atak na klasztor na wzgórzach Monte Cassino.
Waldi i jego trzy siostry mieszkają w starej willi pod miastem, a w piwnicy ich stuletni rodzice, którzy kilka lat temu umarli. Cała rodzinka cieszy się wspólnymi śniadaniami i domowym ciepłem, dopóki Waldi nie odkrywa w sobie nadprzyrodzonych mocy. Wtedy niespodziewani goście wciągają rodzinę w ściśle tajny plan, zmuszając zmarłych rodziców do uruchomienia swoich znajomości w zaświatach.
Eksploracja twórczości Anselma Kiefera, malarza i rzeźbiarza, który poprzez swoją sztukę konfrontował niemieckie społeczeństwo z dziedzictwem III Rzeszy.
Haru ratuje życie kotu, który w podzięce zabiera ją do swojego królestwa. Sprawy komplikują się, gdy władca krainy proponuje dziewczynie małżeństwo ze swoim synem.
W rzeczywistości postapokaliptycznej Ewa walczy o życie z maszyną wyposażoną w sztuczną inteligencję, która staje się dla niej większym zagrożeniem niż otaczający świat.
Irlandia, rok 1981. Cicha, zaniedbana dziewczynka z dysfunkcyjnej rodziny trafia do swoich krewnych na wsi. W domu, który wydaje się nie skrywać żadnych tajemnic, odkrywa jedną.
Eadweard Muybridge był najsłynniejszym fotografem XIX wieku. Seria jego zdjęć galopujących koni, wykonana na zamówienie barona kolejowego Lelanda Stanforda, ostatecznie udowodniła, że w pewnym momencie zwierzęta mają wszystkie cztery nogi w powietrzu. Muybridge zastosował zestaw 12 kamer ze świeżo wprowadzonymi na rynek migawkami i nie tylko definitywnie zakończył spór dotyczący koni, ale również wpłynął na rozwój kinematografii. Gary Oldman, kolekcjoner zdjęć Muybridge'a, porównuje jego dokonania w dziedzinie fotografii do odkrycia penicyliny lub podziału atomu. Postać Muybridge'a jest jednak znacznie ciekawsza i wykracza poza to jedno osiągnięcie. Najpierw pracował jako księgarz, a następnie w 1830 roku wyjechał do Stanów Zjednoczonych. Jednak dopiero druga podróż do Ameryki przyniosła mu sukces. Przyjął rządowe zamówienia na zdjęcia, a jego fotografie z wojny przeciw Indianom z plemienia Modok, z budowy kolei transkontynentalnej, z parku narodowego Yosemite, Alaski i Ameryki Środkowej są źródłem wiedzy o tamtych czasach. Prywatne życie Muybridge'a także obfitowało w ekscentryczne historie. W końcowym okresie kariery jego fotograficzne studia ruchu nagich ludzkich ciał, zwierząt czy zapaśników stały się inspiracją dla takich artystów jak David Hockney, czy Francis Bacon. Do dziś dorobek Muybridge'a jest inspiracją dla naukowców i artystów.
Młoda kobieta wraca do rodzinnej górskiej wioski, szukając odpowiedzi na temat swojego trudnego dzieciństwa, ale gdy próbuje odkryć prawdę mieszkańcy oskarżają ją o czary i morderstwo.